Arshezaman


Arshezaman


گنه بسیار کرده است این دلم

گنه بسیار کرده است این دلم

گنهکـارم که خدایم کرده ولـم 

چـه گویـم در جـواب این دلـم

که بین زمین و آسمان دو دلم

من رهـا گشته ی این دلم طبیب

تـو گـوی من ِ خود سر به کجا برم

سـرافکندگی من از شرمنـدگیست

در محضـر خــالق چه گویـم خجلـم

خجـــالـت میشکـم از رنـگ ِ رویـــم

از اعمالـــم نپـــرس من چه گویــم

عفـــوم کـن مـرا ای خالـــق مـــن 

نصیـب کن آنچــه هسـت لایـق من 

 

ماه ، ماه اوست و آغوش ِ مهربانش را گشوده است برای بخشش گناهان و ثواب بی کران 

ماه ِ نیایشهای عاشقانه مبارکباد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جواد رضا زاده | تاريخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:ماه رمضان, الهی العفو , | موضوع: <-PostCategory-> |